недеља, 23. јануар 2011.

СОМБОРСКИ КОЛАЧ ОД БЕЛАНАЦА

Сомборски колач од беланаца
Јуче ми је од оне кремпите са кексом остало 4 беланца, па рекох да их искористим за овај старински колач. Како по рецепту иде једно беланце више, само сам пропорционално смањила количину шећера и брашна. Ставила сам и само мало сувог грожђа јер га моја деца не воле, али зато нисам штедела на орасима и чоколади.

Састојци:
  • 5 беланаца
  • 200 г шећера
  • 100 г брашна
  • 75 г маслаца
  • 50 г ораха
  • 50 г чоколаде
  • 50 г сувог грожђа
Соморски колач од беланаца
Припрема:
Умутити беланца постепено додајући шећер, а затим брашно. У умућена беланца додавати, стално мешајући, истопљен маслац, а онда и исецкане орахе, чоколаду сецкану на коцкице и суво грожђе. Масу сипати у подмазану тепсију и пећи на 150 степени. Сачекати да се охлади, сећи и служити. Пријатно!

Соморски колач од беланаца


5 коментара:

  1. Odlično iskorišćena belanca !! Savršen kolač!!

    ОдговориИзбриши
  2. znam da je ukusan i ja sam ga pravila.Odličan način za iskoristiti belanca!

    ОдговориИзбриши
  3. Fina ideja da se upotrebi visak belanaca, meni isto tako puno puta ostanu pa ih onda najcesce iskoristim za pohovanje, ali sam uvek pre za slatkise...pa jos kad su sa cokoladom!;)))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...