недеља, 22. мај 2011.

ПОПАРА

Ево рецепта за једно старо, скоро заборављено јело. Спремно за петнаест минута. Идеално за доручак.

Попара
Састојци
  • 400 г старог хлеба
  • 600 мл млека
  • 200 г швапског (сремског) сира
  • 2 кашике масти (око 20г)
  • со
Припрема
У млеко додати со. Док се млеко загрева, исећи хлеб на крупно. У узаврело млеко додати део хлеба, промешати, додати маст, промешати, склонити са ватре па додати још хлеба, промешати, додати сир, опет промешати и на крају додати преостали хлеб. Све добро сјединити, по укусу додати још соли и сервирати у чинијице.

Попара

4 коментара:

  1. Анониман23. мај 2011. 02:15

    Da evo i mene si podsetila.Hvala;)

    ОдговориИзбриши
  2. Popara-omiljeno jelo mog brata koji živi u inostranstvu. To je,kaže delikates:))Meni su nekako popara i kačamak kao sesstra i brat među jelima:D
    Deca mi se smeju zbog te konstatacije.Stvarno,super doručak,samo što ja stavljam pola vode pola mleka.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kamak i popara, da u pravu ste :) Naravno da može i pola vode ili čak cela količina vode, ali moja deca više vole ovako, a mame ko mame se uvek trude da deci ugode ;)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...