петак, 12. август 2011.

ПУЊЕНЕ КЕЛЕРАБЕ

Пуњене келерабе
Састојци:
  • 6 келераба средње величине 
  • 400 г млевене јунетине 
  • 1 главица црног лука 
  • 1 шаргарепа 
  • 1 дл сока од парадајза 
  • 50 г маргарина 
  • 5 дл млека 
  • 2 пуне кашике брашна 
  • 40 г пармезана 
  • 150 г качкаваља 
  • уље 
  • мешавина зачина, со 
Пуњене келерабе
Припрема:
  1. Келерабе огулити, а затим их пажљиво издубити тако да зидови остану дебљине 5мм. Мени је ова припремна фаза одузела много времена. Ако имате округли нож вероватно ће бити брже. 
  2. Овако припремљене келерабе обарите у сланој води да омекшају па их оцедите од сувишне воде. 
  3. Издубљено месо келерабе и шаргарепу изрендати на крупно, а црни лук ситно исецкати. На мало уља пропржити црни лук, додати шаргарепу и келерабу па и њих кратко пропржити.
  4. Затим додати млевено месо и пржити је док не промени боју. Наставити са динстањем уз повремно доливање воде ако је потребно. Пред крај динстања додати сок од парадајза и зачине по укусу. Динстати док сви састојци не омекшају, а сувишна течност не уври. 
  5. Келерабе напунити припремљеним филом од меса и поврћа. 
  6. Посебно, у мањој посуди отопити маргарина, додати брашно и кратко пропржити. Постепено доливати млеко и мешати док се не згусне. Пред крај кувања додати пармезан и зачине по укусу. 
  7. У науљену ватросталну посуду сипати мало бешамела соса, послагати келерабе и прелити их преосталим бешамелом. Мени је остало доста фила после пуњења, па сам око келераба сипала прво тај фил, а затим сам прелила бешамелом. На крају све посути ренданим качкаваљем. Пећи у загрејаној рерни на 200°С док келерабе потпуно не омекшају. 
Пуњене келерабе

5 коментара:

  1. Ja kelerabe jedem u salati ili sa be[amel sosom.Hvala na receptu moglo bi se isprobati .Izgleda jako ukusno:)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam do sad kelerabe jela samo kao salatu sa belim lukom. Ovo jelo prvi put probam i zaista je ukusno. Ali sledeći put neću da gubim vreme na dubljenje keleraba nego ću sve da ih izrendam i samo čist proprženi fil da prelijem bešamelom i tako zapečem. Kombinacija fila i bešamela sa parmezanom i odozgo korica od kačkavalja je božanstvena! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Punjene kelerabe još nisam probala, znam samo salatnu varijantu, ali kombinacija mljevenog mesa sa sirom mora biti odlična!! Sad sam gladna :)

    ОдговориИзбриши
  4. excelente gratin y relleno,me encanta,muy tentador y contundente,abrazos grandes.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...