понедељак, 19. септембар 2011.

РОЛАТ ТОРТА ОД БАНАНА

Кора
  • 5 јаја 
  • 5 кашика шећера 
  • 5 кашика ораха 
  • 3 кашике брашна 
Ролат
  • 5 јаја 
  • 5 кашика шећера 
  • 5 кашика брашна 
  •  мало џема од кајсија
Фил
  • 1/2 л млека 
  • 3 жуманца 
  • 4 кашике шећера 
  • 4 кашике брашна 
  • ванилин шећер 
  • пакетић маслаца 
И још
  • 1 кг банана 
  •  шлаг 
Припрема
  1. Добро умутити жуманца са шећером, додати снег од беланаца и брашно и млевене орахе (или лешнике) па испећи кору жељеног облика. Ја сам овог пута пекла у четвртастом, мада је боље у округлом плеху. 
  2. Кору за ролат испећи на исти начин, али у четвртастом плеху и још топло га премазати слојм џема па увити у ролат. Исећи на комаде кад се охлади. 
  3. За фил размутити жуманца, шећер и брашно са шољицом млека па сипати у остатак млека кад проври и кувати непрестано мешајући, док се крем не згусне. У прохлађени крем додати ванилин шећер и маслац.
  4. Кору премазати половином фила, поређати колутове банана, преко њих колутове ролата, па остатак фила и остатак банана. Целу торту премазати шлагом. Оставити да се добро охлади. 
Ролат-торта од банана
Ролат-торта од банана

2 коментара:

  1. Kako bih ja volela ovo da napravim.Pepa je omiljen junak moje Cali:)Divno izgleda:)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna torta, moj unuk obožava Pepu prase, non-stop traži da je gleda...

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...