субота, 1. октобар 2011.

ТОРТА "ФЕРЕРО КИДС" (Ferrero kids)

Само за чокохоличаре!!! Рецепт у оригиналу можете видети на кулинарици - coolinarika.

Фереро кидс
Подлога: 
  • 400 гр наполитанки од лешника 
  • 400 гр нутеле 
Крем: 
  • 200 гр чоколаде са сецканим лешницима 
  • 50 гр чоколаде за кување 
  • 200 гр млечног намаза ("вајкрем") 
  • 3 кесице учвршћивача за шлаг 
  • 500 мл слатке павлаке 
  • 1 кесица ванилиног шећера 
Састојци за торту Фереро кидс
Припрема: 
  1. Наполитанке добро уситнити и помешати са нутелом. Ја сам наполитанке изломила рукама, а онда их виљушком добро уситнила. У оригиналном рецепту пише 5 великих кашика нутеле. Моје кашике су биле баш пуне, па кад сам сипала тих 5 кашика видела сам да у теглици нутеле од 400 г није остало баш пуно и онда сам додала све. Смесу треба добро повезати. То можете урадити рукама или као ја дуго и пажљиво мешати кашиком док се све не сједини и лепо уједначи. 
  2. Калуп пречника 24 цм (мој је мало мањи) премазати са врло мало уља, распоредити смесу и лагано утиснути. Уколико то радите рукама по потреби их навлажите, а можете и добро поравњати истом оном кашиком којом сте мешали смесу. Подлогу ставити у фрижидер. 
  3. Док се подлога хлади и стеже, припремити крем. Изломите обе чоколаде на парчиће и ставите у шерпицу па прелијте са 100 мл слатке павлаке. Отопите чоколаду на пари или врло лаганој ватри па оставити да се мало охлади. 
  4. За то време умутити остатак павлаке, млечни намаз, ванилин шећер и кремфикс у чврст крем. Додати му млаку чоколадну смесу и све још кратко измутити миксером. Тек да се масе сједине. Подлогу премазати кремом и вратити у фрижидер на неколико сати да се добро охлади. Пре служења украсити по жељи.  
Фереро кидс

Фереро кидс

Фереро кидс


6 коментара:

  1. pošla mi je voda na usta ... kad budu kuvar igrice.. sigurno pravim :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ma ne cekam do kuvar igrica;)Njami:)

    ОдговориИзбриши
  3. Joj, koliko cokoladiceeee:) da, da, eh kada bih mogla jedno parčence;)))
    P. S. Dopada mi se nov izgled:)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična torta, jednom sam dobila ove napolitanke na poklon, odlične su

    ОдговориИзбриши
  5. Divna torta,prelep novi izgled bloga!!Jos da mi je parcence ove cokoladne torte:))

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala svima. Drago mi je da vam se dopadaju i torta i novi izgled bloga :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...