среда, 29. јануар 2014.

ПУЖИЋИ "МЕКИ КАО ДУША"

Ово тесто је врло захвално за обликовање на разне начине и за различита пуњења. У овој верзији назив је пужићи, зато што сам их тако обликовала, а остатак назива је... па управо су такви. 😇 Само нисам сигурна да ли су били бољи још увек топли, исто вече кад су и направљени или она два пужића која су преостала за сутра ујутру. Можда за нијансу ови хладни.... 
Пужићи меки као душа
Тесто : 
  • 350 г брашна Т-500 
  • 1 кашичица соли 
  • 2 кашичице сувог квасца 
  • 2 кашике киселе павлаке 
  • 1 шољица уља 
  • 1 јаје 
  • 1 беланце 
  • топла вода - по потреби
Надев по жељи, као и код било које пите само у мањој количини: 
  • сир и јаја (и зеље или спанаћ)
  • туњевина и кечап 
  • кечап, оригано, шунка, печурке...
Премаз: 
  • 1 жуманце 
Припрема: 
  1. Просејано брашно помешати са сољу и сувим квасцем па додати павлаку, уље, јаја и беланце. Постепено додавати топлу воду и умесити глатко тесто. Ја сам овог пута користила миксер са спиралним наставцима док је могло, а до краја сам умесила руком. 
  2. Оставити на топлом да расте. 
  3. Кад тесто нарасте, кратко га премесити и даљи поступак зависи од тога шта желите да направите. 
  4. Ја сам га поделила на 10 једнаких лоптица, сваку растањила оклагијом и премазала мешавином оцеђене туњевине са кечапом. 
  5. Затим сам тесто са надевом уролала па увила у спиралу тј. направила облик пужеве кућице. 
  6. Може се цело тесто разваљати па премазати надевом и онда уролати. Такав ролат можемо сећи на комаде и онда их ређати у плех исеченом страном на горе. 
  7. Пужиће сам поређала у плех са пек папиром и премазала умућеним жуманцетом. 
  8. Оставити да се одмара док се рерна загрева. 
  9. Рерну сам загрејала на температуру од 220 степени и тако су се пекли док нису благо поруменели, затим сам смањила температуру на 200 степени и пекли су се док нису добили фину златно-румену боју.  
Пужићи меки као душа


2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...