четвртак, 19. новембар 2015.

ПРИНЦЕЗЕ

Не, нису чувене принцес крофне које неки из милоште зову "принцезама" и "принцезицама". Ово је лаки и брзи десерт од лиснатог теста. Смишљен овог снежног преподнева. Замишљене су корпице, али испечене па испуњене филом, са малином на врху неодољиво су подсећале на малу круну. Златно тесто, свилени крем и малина као рубин на врху. Да не би биле баш круне или крунице, посташе принцезе.

Принцезе

Састојци: 
  • 500 г лиснатог теста
  • 250 мл слатке павлаке
  • 200 г крем сира 
  • 3 кашике шећера у праху
  • сок и рендана корица лимете
  • малине или неко друго бобичасто воће по жељи
Принцезе

Припрема:
  1. Тесто исеците на квадрате па формирајте корпице. Ја сам искористила калуп за мафине.
  2. Избоцкајте га виљушком и ставите да се пече у рерни загрејаној на 200 степени 15-20 минута. Заправо, онолико колико пише на омоту. Пет минута пре краја печења, можете извадити плех, кашичицом по потреби спустити дно корпице, ако се изигло и вратити у рерну да се допече.
  3. Готове корпице извадити из плеха и на жици оставити да се охладе.
  4. За то време умутити слатку павлаку са шећером у праху, крем сиром (ја сам користила "Филаделфија" крем сир) и соком и ренданом кором лимете (може и од половине). 
  5. Охлађене корпице напуните кремом и украсите бобичастим воћем по избору. 
  6. Како је ван сезоне, користила сам смрзнуто, а оно кад се одмрзне визуелно није лепо па сам зато искористила само плодове лепе "на око". У сезони слободно ставите и више воћа.
Принцезе

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...